Monday 25 April 2011

Lanzarote 3

W ramach przygotowań do maratonu w Londynie wybrałem się po raz trzeci na Lanzarote. Ten wyjazd był inny od dwóch poprzednich. W tym roku nie startuję w żadnym triathlonie, ba nie mam już nawet roweru, więc moim głównym celem było zrzucenie trochę wagi i poprawa w bieganiu.
Niemniej nie mogłem odmówić sobie przyjemności jazdy na rowerze po tej wspaniałej wyspie, więc za trochę ponad 100 euro wynająłem rower na 7 dni. Ku mojemu zaskoczeniu był on jeszcze lepszy niż mój poprzedni rower wyścigowy, z którego tak byłem dumny.
Tradycyjnie mieliśmy świetną pogodę i tradycyjnie było kilku niesamowitych ludzi:
  • Liz Yelling - dwa razy startowała w maratonie na olimpiadzie (Ateny i Pekin). Jej rekord to 2:28
  • Martin Yelling - autor świetnego podcastu o bieganiu Marathon Talk
  • Richard Whitehead - ma amputowane obie nogi, ale potrafi przebiec maraton w 2h42 minuty. W swojej kategorii jest rekordzistą świata a ostatnio zdobył mistrzostwo świata w biegu na 200m
  • Adam Holland - najmłodsza osoba, która przebiegła 100 maratonów (w wieku 23 lat). Ostatnio przebiegł też 10 maratonów w 10 dni a każdy średnio w 3h2minuty. Polecam też krótki filmik o nim
  • kilku ultramaratończyków. Jeden z nich brał udział w biegu na 150 mil, inny startował w tym roku w Marathon de Sables
W sumie w ciągu tygodnia udało mi się przebiec 113km (najdłuższy bieg to 34km) oraz przejechać 384 (najwięcej za jednym razem - 92km). Jestem niesamowicie zadowolony!

No comments: